Sy Crate C Fi
Multi Niche Blog

Kuinka hallita vihaa paremmin

Oletko lyhytkarvainen henkilö ja osallistutko väittelyihin helposti? Jos vastaus on “kyllä”, sinun on todella etsittävä ratkaisua tähän ongelmaan. Sinun on ymmärrettävä, että kroonisilla räjähtävillä vihoilla voi olla kielteinen vaikutus suhteisiin, eikä niitä siksi pidä jättää huomiotta. Vihan hallinta on hyödyllistä, koska:

• Ampuneet ihmiset joutuvat enemmän fyysisiin terveysongelmiin kuin muut

• Vihalla voi olla merkittävä vaikutus myös mielenterveyteen.

• Jos sinulla on tapana käydä riitoja työtovereidesi kanssa, vaarannat yksinkertaisesti urasi. Sinulla on huono maine sinusta, mikä ei ole hyvää.

• Lyhytkestoisuus vaikuttaa myös suhteisiisi muihin. Tämä johtuu siitä, että muiden on vaikea tuntea olonsa mukavaksi.

Tämän tavan lopettamiseksi sinun on:

• Ymmärrä ensin tämän asenteen todellinen syy. Siellä ihmiset, jotka ovat nähneet vanhempiensa taistelevan ja riitelevän lapsuudessaan. Siksi he alkavat uskoa, että viha on lopullinen ratkaisu asian selvittämiseen.

• Sinun on tiedettävä kehosi osoittamat vihan varoitusmerkit. Kun tunnet heidät, sinulla on paremmat mahdollisuudet toteuttaa toimenpiteitä vihasi hallitsemiseksi.

• Sinun täytyy alkaa oppia tapoja jäähtyä. On joitain ihmisiä, jotka kokevat, että hengittämällä syvään hengitys saa hänet tuntemaan olonsa paremmaksi. Toiset käyvät liikunnassa tai pitkällä kävelyllä, kun heidät häiritsee jotain.

• Vihasi on aina parempi ilmaista rakentavasti. Ei ole haittaa kertoa muille, että et pidä tietystä asiasta tai sinulla on erilainen näkemys tietystä aiheesta. Jos sinusta tuntuu, että mielesi on alkanut kiehua vihasta, voit jättää paikan hetkeksi ja mennä viileään ja rauhalliseen paikkaan rentoutumaan.

Jos haluat oppia lisää vihan hallitsemisesta, voit osallistua käytettävissä oleviin kursseihin tai jos arvostat yksityisyyttä, sinun on haettava terapeutin apua.

Comments are closed.